Ta bort viruset userneeds!!!!

Ta bort det otroligt irriterande userneeds som startar varje gång man går in på er hemsida. Det hjälper inte att svara på frågorna heller. Det återkommer i allafall.
Svar på deras ledande frågor är det ändå ingen som bryr sej om. Det vet jag av erfarenhet sedan tidigare.

Folk är allmänt irriterad på era dåliga prognoser. Varför reta upp dom ytterligare?

Kommentarer

  • Hej Thomas,
    Hej xx! Den ska inte komma upp igen om du besvarat, eller tackat nej till enkäten. Men det kräver att din webbläsare är inställd på att acceptera cookies/kakor. Detta brukar vara standardinställningen i de flesta webbläsare.
    Om det är så att du inte vill spara cookies generellt, men tycker att det är ok att smhi.se gör det så kan man lägga in undantag.
    Om du lägger till *.userneeds.dk som undantag så borde det funka. Den korrekta adressen är survey.webstatus.v2.userneeds.dk.”

  • Users don't need! Det förstår ni med.

  • Finns det något sätt att bli av med det här viruset "survey.webstatus.v2.userneeds.dk" ? 🙁 orkar knappt surfa längre..