pollenprognos

Vart tog den välbehövliga pollenprognosen vägen för oss som lider av allergi?
Viktigare information än mycket annat som uppdateras på er sida.

Kommentarer

  • Hej Lasse,
    Du finner vad du söker på följande länk:
    http://www.nrm.se/forskningochsamlingar/vaxter/...

  • Tack för svar, men skulle gärna se att åtminstone denna länk fanns att tillgå på er
    sida tydligt och klart.

  • Hej Lasse,
    Länken finns på hemsidan men inte på förstasidan. Gå in på Kunskapsbanken och sök på pollen så hittar du till länken.

  • Hej igen,
    jag har nu åter hittat pollenprognosen genom er hemsida, fast jag tycker att
    det vore bra för alla andra allergiker som inte vet om detta nya sätt, att det åtminstone fanns en hänvisning, som tidigare, på förstasidan, när ni nu har så hemskt mycket information där. Det här är ju något som i alla fall i högsta grad berör väldigt många i sin vardag, vilket inte all, visserligen kul men "nörd",info. gör.

  • Hej Lasse,
    Jag har sänt ditt önskemål till vår webbkoordinator Leif Stenbom.

  • Kunskapsbanken är inte den naturliga vägen tycker jag, särskilt inte som det kallas pollenPROGNOS. Man väntar sig att den ska ligga ngn annanstans. Bra förslag!

  • Tack! Hoppas på resultat ...