Nattvädret.

Ni talar mycket i Era prognoser om huruvida det nästa dag ska bli mulet eller molnigt, 12 eller 13 grader varmt, om det blir gluggar för solen i molnen m m, och det är väl bra i och för sig. MEN så här års är det väl mera intressant at få veta om det blir frost till natten. Varför göra nattprognoserna så diffusa och intetsägande??

Kommentarer

  • Hej och tack för dina synpunkter som vi skickar vidare till de ansvariga.