Lovisa Andersson & Lisa Frost.

Jag blir på så gott humör varje morgon när jag hör er säga vädret. Jag tror jag blir glad fast vädret ni säger är inte bra. Underbara röster båda två på olika sätt.
Tack för att ni finns.
Mvh
Ulla
P.S. Jag har ringt & pratat med dig förut Lisa för din underbara dialekt D.S.

Kommentarer

  • Hej Ulla

    Tack för ditt beröm, jag skickar det till Lovisa och Lisa.

    Ha en trevlig dag!

  • Tack!
    Önskar dig en trevlig dag också.
    Ulla

  • Jag måste bara hålla med föregående "talare". Lovisa och Lisa är trevliga att lyssna till. Speciellt Lovisa med sin sköna "sjungande" värmländska dialekt. Den gör vädret här i Norrbotten extra trevligt.
    Anders i Öjebyn

  • Lovisa Andersson & Lisa Frost. Vilka goda stjärnor på väderhimlen som gör mej glad oavsett väderrapport.

  • Hej!

    Roligt att ni gillar deras presentationer!

  • Hej Norrländska som jag är tycker jag det är kul när Linnea Rehn Fd PiteåBo läser vädret men allra gladast blir jag när underbara Lovisa Andersson med sin klingande Värmländska läser & nästan sjunger väderprognosen Hon ela Gooo. Nu har jag tyvärr inte hört hon på typ as länge
    kanske ska skriva att jag har möjligheten - chansen att kunna lyssna på både P4Norrbotten / P4Västerbotten men ingen Lovisa på jätte länge Var är hon ??

  • Hej Annica. Lovisa har just nu andra arbetsuppgifter och jobbar på vårt regionkontor i Malmö.

  • Hej!

    Så härligt det är att höra Lovisa Andersson presentera vädret i radio Göteborg! Hon låter nästan som en sagoberätterska och man sitter med ett småleende på läpparna även om det regnar.. Snälla Lovisa, lova att du kommer att visa väder i SVT också, vi behöver dig och din härliga dialekt!

  • Hej igen jag bara TOK saknar Lovisa Andersson
    hoppas hon snart typ NUUI kommer tillbaka i P4 Norrbotten
    & gärna på Tv:n oxå Med vänlig hälsning, Annica i Öjebyn

  • Tack !

    Jag skickar detta vidare till Lovisa :-)

  • Lovisa Andersson bara älskar din dialekt.
    Det är en fröjd att lyssna på vilket väder det ska bli.
    Du kan få de vinpiskande höststormar att bli vackra med ditt sätt att framföra det på.
    Sluta aldrig med din härliga och smittsamma dialekt.

  • Tack Marianne, jag skickar det vidare till Lovisa.