Lägg in relativ fuktighet i SMHI appen både på "prognos" och hur det varit "senaste dygnet"

Hej,
Skulle vara oerhört värdefullt att veta vad det kommer att bli för relativ fuktighet per timme (prognos) samt även hur det varit senaste dygnet i SMHI appen! (Som uppföljning)Detta för alla hantverkare ex målare mm. Även som privatperson. Gör som ni gjort på SMHI.se

Tack på förhand!!

Mvh
Tim Hagström

Kommentarer

  • Jag håller med, vilken verksamhet som är möjlig i en viss temperatur beror mycket på luftfuktigheten.

    RH% skulle vara mycket trevligt att få med i prognoserna.

  • Hej,
    Relativ fuktighet finns som prognosparameter i vår app för surfplattor (iOS och Android). Vi ska se om vi kan få in de i smartphonesversionen också i nån kommande version.
    mvh
    Ilmar

  • Låter bra!!
    Tack!

    Mvh
    Tim

  • A: varför separata appar? Min Nexus 5 har samma upplösning som min Nexus 7....
    B: SMHI tablet behöver en Widget.. För at a glance info

  • Hej Hans,
    Under hösten så kommer samtliga våra appar att få liknande utseende. Det blir enbart storleken på skärm som kommer att avgöra hur informationen presenteras.
    Ditt förslag om Widget för tablet tar jag med när vi diskuterar fortsatt utveckling.
    mvh
    Ilmar