Kanonbra väder app till Android!!!

Läser man recensionerna på Googleplay förstår man lätt att det antingen är ett antal höger-muppar som går i drev mot SMHI som ju är en statlig myndighet och därför förhatlig oavsett, i deras ögon, eller några debila kretiner som inte förstår mycket om hur vare sig appen eller telefonen fungerar över huvudtaget. Förmodligen en blandning av båda.

Det är synd, för bättre och mer utförlig för att inte säga seriös applikation är svår att tänka sig. Det är ett nöje att kolla denna varje morgon och dessutom se att det oftast stämmer. En framtida uppdatering skulle kanske ge lite info i låsläge också?

Bra gjort SMHI och tack för att ni finns, oavsett hur många skojare som dyker upp med lättklädda damer och mindre tillförlitligt väder kommer jag alltid lita på er!

Kommentarer

  • Hej Bengan,
    Verkligen roligt att få höra dina posittiva reaktioner som jag nu har spridit runt till Androidgänget. Tack Bengan!

  • Måste också säga att jag är mycket imponerad av eran app för tablet.
    Helt klart mest informativ och lättanvänd av alla väderappar.
    Det enda jag möjligen skulle kunna ge som feedback är att back-knappen på tableten inte backar, utan då ramlar man ur själva appen.
    Det finns ju en tillbaka-knapp, men lätt att glömma av sig och trycka fel.

    Men ändå: 5 av 5 solar.

  • Hej igen Peter,
    Kul att återigen få positiv feedback. Vi arbetar verkligen hela tiden med att utveckla våra tjänster inom både app och android miljöerna.