"Incomplete reply from server"

Får ofta (nästan dagligen) upp detta felmeddelande. Samtidigt som det faktiskt händer "något" på sidan - problemet är att man inte vet vad som är fel. Är det en pålitlig prognos jag får upp även när jag får upp detta felmeddelande?!

Kommentarer

  • Hej Ida,
    Vi har och har haft problem med tekniken på vår hemsida och det jobbas febrilt med felsökning. Om prognosen du får upp är uppdaterad med färska datum är det en korrekt prognos.

  • Hej, jag ser att problemet "Incomplete reply from server"
    har besvarats förut .... Det här har jag sett i minst ett halvårs tid
    och troligen ännu längre.
    Det dyker upp när jag söker väder via ort ... och sen står det där
    och maler ...
    Detta är den ENDA internet-tjänst jag använder som ger mig detta problem. Ligger felet hos er, hos mig, i cyber-rymden eller var?
    Vad gör jag, eller ni, eller någon annan för att åtgärda?

    Vanlig vänlig hälsning!
    Tomas

  • Hej Tomas! Felet ligger antagligen hos oss fast det drabbar ett fåtal. Beklagar det, men jag kan meddela att det är en ny tjänst på ingång där detta problem förhoppningsvis är borta. Kommer senare i höst.

    Leif Webbkoordinator