Huddinge ??

Tack för bra radarbilder mm. Men, varför ska ska ni tränga in Huddinge
på väderradarkartan mellan Stockholm och Södertälje. Har någon meteriologichef halva släkten boendes i Huddinge ?? Luktar vänskapskorruption lång väg.

Byt Huddinge mot Sala eller Tierp !!!

Kommentarer

  • Hej Erik,
    Jag håller med dig om att Huddinge ser väldigt inträngd ut på radarkartan.
    Det finns en rimlig chans att någon SMHI-anställd har släkt i Huddinge, då det bor över 100 000 invånare i Huddinge, till skillnad från Sala eller Tierp, som har ca 20 000 invånare var.
    Det är en automatisk funktion i vår karttjänst som valt ut orterna, våra chefer sitter inte och jobbar med de tekniska produkterna.
    Jag vill passa på att poängtera att tjänsten inte är en navigationstjänst, utan en överskådlig Sverige-karta, där radarinformationen är det viktiga.