http://www.smhi.se/vadret/nederbord-molnighet/blixtar

Hej,
det är inte alltid lätt att få det grafiska att fungera som man vill.
Men det jag ser är att i vissa fall döljs blixtarna av land och sjökonturerna på kartan.
Är det mycket konturer som det är t ex vid insjöarna så är det i realiteten stora områden där blixinformationen försvinner.
Går det att ändra prio på de olika lagren i bilden eller minska ner bredden på konturerna? Ni hittar säkert en kreativ lösning på det :-)

Mvh
Lennart

Kommentarer

  • Hej Lennart,

    Tack för dina synpunkter som jag har skickat vidare till utvecklingsansvariga.