Ladda ner senaste uppdateringen till iphone appen

Till iPhone. Den låser sig och appen går heller inte att ta bort. Korrigering på gång?

Kommentarer

  • Hej!

    Vad tråkigt att det inte gått att installera. Vi har inte fått samma återkoppling från någon annan användare så det vore väldigt värdefullt att få veta mer om vad du har för telefon, vilken version på ios. Tack på förhand!

  • iPhone 6 och den senaste iOS:en
    Har jag

  • iPhone 6 plus och OSX 10.11.1

  • Smhi appen för i-Pad fungerar inte sedan i söndags.

  • Samma sak med iPhone 5 och både Ios 8 och 9.
    Händer något eller sitter ni med armarna i kors?
    Backa ut den förra versionen till appstore tills ni löst problemen!

  • Jag hade problem med den senaste uppdateringen, men jag tog bort appen ur telefonen och laddade ner på nytt, så nu funkar det (Iphone 6 och IOS 9) Appen låg låst i flera veckor men nu i helgen så provade jag igen och då funkade det