Fungerar inte med Safari i MacBook Air

Har fått problem med att er ny hemsida inte fungerar i Safari. Fungerar bra med Firefox.

Kommentarer

  • Hej Sören! Kommer du inte åt sidan alls, eller delar av den? I så fall, vilka?

    Leif Webbkoordinator
  • Nej. Testade igen men kommer inte åt sidan. Vara en snurrande "boll" som låser Safari. Vid något tillfälle har några svart delar av sidan visats

  • Både jag och en kollega har problem med att nå SMHI i Safari under OS.X men det funkar i FF på samma dator. Själv kör jag Safari 7.0.6 under OS X 10.9.4 på ett Wifi utan spärrar.

  • Hej! Felsökning pågår. Tack för hjälpen!

    Leif Webbkoordinator
  • Hej,
    Har precis samma problem på min MacBook Pro med Safari 7.1.4. Er webbsida fungerar helt enkelt inte. Skriver detta från min IPad, där sidan fungerar.
    Peter

  • Nu tycks det fungera