Fruntimmersveckan

Hej!
Även om vi fick dåligt väder så hade vi kul när vi läste väderöversikten över närmsta veckan, min sambo och jag skrattade gott! Allt skrivet helt korrekt men med finurlighet.

Tack!

Kommentarer

  • Tack Arne Hagmarker för Dina poetiska väderutsikter för fruntimmersveckan i morse. Tack, väder kan vara underbart !.

  • Arne Hagmarker, det är alltid lika roligt att höra när Du presenterar väderprognoserna i radion. I morse var det extra roligt eftersom Du bakade in fruntimmersveckans alla dagar i läsningen - på vers och allt! Det var överraskande. Du har förmågan att behandla vårt språk på allra bästa sätt genom att måla i ord. Det gör att läsningen aldrig blir torr och tråkig.
    Titti Zetterqvist, Uppsala.

  • Hej A.Karlsson, Kenneth Ph och Titti,
    Tack för era positiva inlägg. Jag ser till att Arne får del av era omdömen!