Bra!

Nu är vädret överskådligt, på önskad nivå, jättebra kompromiss.

Först ser jag en sammanfattning för hela dagar de närmsta femdagarna. Med ett klick ser jag vädret tydligt uppdelat för natt, morgon, dag och kväll.

Tror jag att jag har nytta av timsvis uppdelning och att prognosen är så säker att det är värdefullt...kan jag gå vidare och få även det.

Tack!

Kommentarer

  • Hej Mathias,
    Vi tackar dig för ditt mycket positiva inlägg. Det är alltid lika roligt att få god respons på mycket arbete som lagts ned sista tiden!
    Trevligt!