Bevara gamla siten!!!

Hej,

Snälla snälla, ta INTE bort den gamla hemsidan. Den nya är svårläst och vindriktning mm är svår att överblicka.

Ta hjälp av kunniga på design, den nya ser ut som att glada tekniker (som jag...) använder nya funktioner och designer utan att ha känsla för det konstnärliga och hur det lättast konsumeras av ögat.

MVH
Per-Erik