Äras den som äras bör

Folk klagar på väderprognoser från tid till annan. Men i ärlighetens namn, ni har varit grymt träffsäkra i sommar:) För oss har det stämt, nästan på timmen när, oavsett om vi varit i Skara, Halmstad, Göteborg eller hemma i Kvänarp. Riktigt bra jobbat!!! TACK:)

Kommentarer

  • Hej Michael,
    Mycket trevligt inlägg att läsa, det gläder oss. Det är inte ofta vi får höra positiva tongångar. Det är mer än 90% negativa inlägg som vi får dagligen.