5-dygns prognos

Varje kväll innan jag stänger av datorn går jag in på er hemsida för att kolla vädret inför morgondagen. Jag har lagt till min hemort som favorit och kommer direkt till sidan där jag kan välja 5-dygns eller 10-dygns prognos. Jag klickar på 5-dygns prognos eftersom jag vill gå in på detaljerad tabell för dagen. Å där kommer mitt problem.
I raden för 5-dygnsprognoserna står det nästkommande dag (exempelvis måndag o dagarna därefter + att man kan klicka på detaljerad tabell. När jag klickar på detaljerad tabell för måndag så kommer jag dock inte dit! 🙁 Jag hamnar då på söndagens tabell där det står information om de sista timmarna på detta dygn. Om jag klickar på detaljerad tabell för tisdagen så kommer jag dit direkt till rätt dag, så varför kan det inte vara så även för måndagen??
Ett litet problem men för mig är det störande. Hoppas ni förstår vad jag menar från min beskrivning och kanske har en lösning på "problemet".

Mvh Sofia Bylander

Kommentarer

  • Hej Sofia! Ber om ursäkt för ett sent svar. Vi har fått in några liknande frågor på sistone och jag har bett de som ansvarar för tjänsten att kika på det.

    Leif Webbkoordinator
  • Vi skal på fiske i område Rautas/Alesaetno 22.-26.juli.Hva sier prognosene?