Har ni små speglar jag kan sy på textil?

Hej - Har ni liknande speglar som jag kan fäst på tyg med söm? Bild finns bifogad. Jag söker runda. Om ni inte har - tips på var jag kan hitta i butik, Stockholm.

Tack!!

Patrik Söderstam

Kommentarer

  • Hejsan
    Det är tyvärr så att vi inte har denna typ av produkt. Det vi har att erbjuda dig är spegelplast, som du kan klippa ut liknade bitar ur. Du klipper med en kraftig sax och hålen gör du med en superhåltång.
    Madeleine Kreatör