Hur byter jag reservpenna på min glödritningsapparat

Hur byter jag till nyköpt reservpenna på Glödritningsapparat Modell GS 1-E? (Det följde inte med någon instruktion.)
Anna

Kommentarer

  • Hej, Anna
    Jag skall kolla detta med vår inköpare och återkommer till dig med infon, så snart som möjligt.
    Madeleine Kreatör
  • Hej igen

    Här kommer svar från inköpsavdelningen:

    Det första steget är att borra bort nitarna på apparaten så man kommer åt insidan. Väl inne i lådan kommer det vara uppenbart var anslutningen till handtaget är monterad. Vi rekommenderar att man återförsluter med popnit igen när man är färdig.
    Madeleine Kreatör