Vilket resin kan jag använda?

Jag har förstått att det bara är vissa sorters resin som kan användas till att gjuta in färska växter, men hur vet jag vilka? Vad ska jag leta efter i innehållsförteckningen? Det finns många olika märken.

Kommentarer

  • Du kan använda Biorganic Crystal resin. Det bästa är om man kan torka växten först, i en blompress eller i salt, så att all fukt försvinner ur växten. Detta har vi testat här.
    Madeleine Kreatör