Fråga..

Hej hej.
Blev jätte glad när jag hittade den här sidan. En bra idé av er. Men jag undrar en sak. Säsongens mugg.. rose garden. När får ni in fler i lagret? Jag behöver ha den eftersom att det är perfekta födelsedagspresenten. Ja, det blev mycket text för en liten fråga. Men i alla fall. Tack på förhand.

Sophia

Kommentarer

  • Hej Sophia!

    Kul att du hittat till oss.

    Vi kommer att få in en sista leverans nu vilken dag som helst, och det är faktiskt de allra sista muggarna som har tillverkats av Rose garden. Det kommer att röra sig om ett trettiotal muggar, så tillgången kommer tyvärr inte att vara obegränsad.

    Joel

    Joel Falck