Vad är det för skillnad på kontoutdrag och engagemangsbesked?

Vad är det för skillnad på kontoutdrag och engagemangsbesked? Ni frågar alltid vad jag vill ha.

Kommentarer

  • Hej och tack för ditt inlägg!

    Ett kontoutdrag är en lista på de transaktioner som gjorts på kontot under en viss period. Kontoutdrag kan skrivas ut kostnadsfritt i internetbanken eller beställas kostnadsfritt via meddelandefliken av kundservice.

    Ett engagemangsbesked är en sammanställning över företagets samlade engagemang per ett visst datum.

    Engagemangsbesked kan beställas av dig som firmatecknare via ett meddelande i inloggat läge via meddelandefunktionen, eller via telefonsamtal till oss: 0774-45 45 41.

    Vi önskar dig en fortsatt fin dag!
    Med vänlig hälsning,
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.