När kommer sidan igång igen?

Hej,

Tack för en bra sida!
Er sida för nerladdning av koordinater har varit nere en tid, finns det någon tidsplan på när den är uppe igen?

Hälsningar

Lena

lena

Kommentarer

  • Hej Lena,

    tyvärr har vi ingen tidplan på detta, anledningen till att vi tvingades ta ned den är att vi drabbades av belastning långt över vad vi har kapacitet för. Vi undersöker möjligheter att kunna få upp siten igen men just nu vet vi inte när eller om det blir av.

    Mvh

    Koordinater.se
  • Hej,

    och tack för snabbt svar. Det var trist att höra, hoppas det löser sig snart!
    Finns det något annat sätt att få tag på koordinater av er?

    Hälsningar Lena

    lena
  • Hej,

    det enda sättet att komma åt våra intressepunkter är via vår web.

    Dess bättre är att siten nu är uppe igen och snabbare än någonsin!

    Mvh

    Koordinater.se
  • Snyggt!

    lena
  • Hej,

    Jag försöker bli medlem men kommer inte vidare efter att fyllt i mina uppgifter. Knappen är inter klickbar. Hur gör jag?

    Arne