Kan ej ladda ned koordinater

Om jag försöker ladda ned koordinater, oavsett format, får jag ett 500 Internal Server Error.

Testat i IE, Chrome och Firefox.

Testat enskilda koordinater, sökning på 7Eleven och hela kategori Pressbyrån. Samma fel.

Som webutvecklare själv kan jag säga att ni skickar med en viewstate på >100kb i requestet, det kan vara det som sänker er server... :/

Jocke

Kommentarer

  • Hej,

    vi har problem med vår databas, vi ska försöka åtgärda det så fort vi kan.

    Vi beklagar störningen.

    MVh

    Koordinater.se
  • Hej Jocke,

    vi har arbetat med att snabba upp databasen i helgen så nu bör det mesta fungera som det ska igen, med reservation för att vi inte hunnit testa alla funktioner ännu.

    Mvh

    Koordinater.se
  • Hej, när jag försöker ladda ner Ortregistret som enligt sidan innehåller över 5000 POI så får jag "bara" hem 615 stycken. Tack ändå för en bra hemsida!

    Fredrik Reinius
  • Hej Fredrik,

    jag lägger in det som en bug i systemet och försöker korrigera det så snart som möjligt, lovar ingen tid när det kan vara fixat.

    Mvh

    Fredrik Bergström

    Koordinater.se
  • Tack ändå för ett otroligt snabbt svar!

    Fredrik Reinius