har en igo8 med kml filer

Hej har en gps av märket igo8 som man behöver kml filer till kan ni lägga till den kategorin i listan för nedladdningsfiler

janne s

Kommentarer

  • Hej,

    det finns tyvärr ingen planerad aktivitet att lägga in export i kml, men tack för att du informerar oss om att det finns enheter som enbart hanterar KML-formatet.

    Om du vill använda våra listor ändå så rekommenderar jag något omvandlingsverktyg på nätet, tex GPX -> KML på denna adress: http://gpx2kml.com/

    Mvh

    Koordinater.se
  • Tack för tippset länken funkade perfekt!!!

    janne s