Bli medlem

Knappen "Bli medlem" fungerar inte - ingenting händer. Beror detta på överbelastning eller har det blivit något fel?
undrar
Lennart Nyström

Kommentarer

  • Hej,

    när vi försöker klicka på bli medlem så kommer vi vidare till registreringen.

    Prova på sidan direkt istället.

    http://koordinater.se/bli-medlem.aspx

    Mvh

    Koordinater.se
  • God idé, men tyvärr fungerar det inte där heller.
    Där är knappen SKAPA KONTO "död".

    Lennart Nyström
  • Märkligt, vad använder du för browser?

    Har du provat med någon annan?

    Mvh

    Koordinater.se
  • Browsern verkar vara problemet. Allt fungerar som det ska i Internet Explorer 9.
    I Internet Explorer 10 fungerar länkarna, men alla knappar är helt utan funktion.

    Lennart Nyström
  • Ok, tack för att du rapporterade det problemet!

    Mvh

    Koordinater.se