Min e-postadress accepteras inte – vad ska jag göra?

Om du vid din kattregistrering inte kommer vidare vid kontaktuppgifter finns det några saker som kan vara bra att tänka på:

  • Oftast hjälper det att logga ut, stänga webbläsaren och logga in igen. Fyll sedan i uppgifterna manuellt istället för att använda autoifyllnad.

  • Var uppmärksam på att du inte gör några mellanslag före eller efter e-postadressen.

  • Om din e-postadress har ett format som inte slutar på .com eller
    .se, kan det vara anledningen till att du inte kommer vidare.

Om du inte kommer förbi fältet för e-postadress så lämnar du det tomt och skickar in registreringen med endast telefonnummer som kontaktuppgift.

Du kan sedan mejla in din e-postadress till fraga@jordbruksverket.se så lägger vi in den manuellt åt dig.


Här hittar du svar på fler frågor i vårt forum
Kundtjänst (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.