Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

aktivering misslyckades

kan inte aktivera och därför inte heller logga in

Kommentarer

  • Hej Daniel! Har du fått ett mail från oss efter din registrering? Kika gärna på följande fråga/svar om det kan hjälpa dig.

    http://kundo.se/org/hogia-smart/d/far-inget-mai...

    Mikaela
  • fick ett mail och tryckte på länken. men kan ändå inte logga in

    daniel
  • Hej Daniel!
    Vad får du för felmeddelande? Säger det att du inte har ett Hogia-ID, att det är fel inloggningsuppgifter eller säger den att du inte är registrerad i Smart?

    • Säger den att det är fel inloggningsuppgifter har ngt gått fel. Försök registrera dig igen.
    • Säger den då att ditt Hogia-ID redan finns kan du nollställa och ange ett nytt lösenord genom att gå in på "Har du glömt lösenordet?", ange din mailadress så får du ett mail med en länk för nollställning och registrering av nytt lösenord.
    • Säger den att du inte är registrerad i Smart så har din första registrering (Hogia-ID) gått igenom men ngt har blivit fel innan din registrering i Smart genomfördes. Gå in på http://kundo.se/org/hogia-smart/d/problem-med-i... så skall du hitta en instruktion på hur du via ditt Hogia-ID registrerar dig även i Smart.
    Peter Produktägare
  • Den säger att jag inte är registrerad i smart har prövat allt som står där

    daniel
  • Du har följt detta till punkt och pricka?

    1. Gå in i på https://login.hogiasmart.se/default.aspx så kommer du till registreringen. Här går du in på ”Registrera dig här!”
    2. Du kommer till sidan för nyregistrering, här väljer du ”Jag har redan ett Hogia ID!”
    3. Logga in med de uppgifter du angav när du registrerade dig, kommer du inte ihåg så väljer du ”Har du glömt lösenordet?” så kan du ändra lösenordet. Med rätt lösenord skall du komma till registreringen för Smart där du lägger in organisationsnummer, organisationsnamn osv…

    ! KOM IHÅG att du måste godkänna ditt abonnemang via det bekräftelsemail du får!

    Peter Produktägare
  • då står det org nr redan registrerat

    daniel
  • Okej... har du testat att registrera dig tidigare med en annan mailadress?Om inte, maila oss dina företagsuppgifter (orgnummer och namn räcker) på smart@hogia.se så får vi titta på det. Tyvärr kommer jag inte åt dessa verktyg idag utan kollar det direkt i morgon bitti.

    Peter Produktägare

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Bifoga filer

Ditt inlägg & namn blir synligt för alla. Din e-post visas aldrig publikt. Läs vår policy