Veterinärfoder

Jag saknar veterinärfoder ger min hund Anallergenic Royal Canin, mycket svårt att få tag i. Skulle vara guld att hitta en leverantör så man säkert vet att man får sitt foder när man behöver det.

Sylvia Liljedahl

Kommentarer

  • Hej Sylvia,
    vi hade gärna velat ha Royal Canins Veterinärfoder men vi får tyvärr inte köpa in det då vi inte har någon veterinär anställd hos oss.
    Har du sett att vi har Eukanubas Veterinärfoder? Kanske att det finns något där som kan passa din hund?
    Vänliga hälsningar Hemfoder.se

    Hemfoder.se Kundtjänst