Varför för inte Hemfoder Eukanuba Golden Retriever 20 kg?

Vi har två stycken Golden Retrievers och brukar köpa Eukanubas rasspecifika foder för Golden Retriever. Vi köper alltid 20 kg fodersäckar för att dels få så mycket foder som möjligt, dels på så låg kostnad per kg som möjligt. Det borde fungera för hemfoder.se att sälja 20 kg förpackningar.

Claes Roosmark

Kommentarer

  • Hej Claes,

    Det fungerar bra oss men däremot är det krav att du ska vara uppfödare för att köpa 20 kg säckar (då det är en uppfödareprodukt) Men du kanske är uppfödare?

    Produkten finns här:
    http://www.hemfoder.se/uppfodare-eukanuba-golde...

    Observera att det är lite längre leveranstid på de här säckarna.

    Mvh

    Hemfoder.se Kundtjänst