utgånget datum

Fick blötfoder till hund med utgåget datum. Såg det ej när jag fick leveransen utan upptäckte det en månad senare. Bäst före datum var 24.04.12 och jag fick leveransen 23.07.12. alltså tre månader efter före bäst datum. Vilket slarv att skicka "gammal" mat.

Lise-Lotte Lindgren

Kommentarer

  • Hej Lise-Lotte,

    vi kan inte annat än beklaga det inträffade. Vi är oerhört noggranna med bäst före-datum och något sånt här ska egentligen inte kunna hända. I det här fallet har vi gjort fel och vi är oerhört ledsna för det. Vi skickar så klart ny mat till dig och bjuder givetvis också på frakten. Vi har kontaktat dig via mejl och försökt nå dig på telefon, du får gärna höra av dig till oss igen så att vi kan åtgärda det här.

    Med vänliga hälsningar
    Hemfoder.se

    Hemfoder.se Kundtjänst