Toppenfoder.

Hej.
Min labbetik, har tidigare i många år ätit ett annat foder och mått bra.
Så började hon kräkas, jag tyckte det var i samband med löp.
Men det blev tätare och tätare mellan kräkningarna.
Så fick jag tips om detta foder, Ok tänkte jag, prova går ju.
Nu har min tik snart ätit 3 säckar med detta foder, Hon har kräkts en gång under denna tid.
Och då hade hon tuggat i sig lite kvistar.
Så jag är mer än nöjd med detta foder, för min hund mår så bra av det.

Ulla Nilsson

Kommentarer

  • Vad kul! Hoppas att det går bra även i fortsättningen. Mvh

    Hemfoder.se Kundtjänst