Sjöbogården

Jag tycker att ni borde ta in Sjöbogårdens Kitty Champion kattsand. Den kostar 55:- för 10L & är i klass med de dyra märkena. Det enda mina katter accepterar 😀 Köpte alltid på Ö&B förut men nu finns det inte kvar där. Ni skulle garanterat få mig som trogen kund & säkert många fler.

Ida

Kommentarer

  • Hej,

    Vi har pratat med leverantören och det är något som vi kanske tar in framåt sommaren. Vi kan tyvärr inte hålla samma låga pris som ÖB då deras modell är att köpa in stora mängder restvaror och sälja till lågt pris.

    Hemfoder.se Kundtjänst
  • Vad skulle det kosta på ett ungefär hos er? 😀

    Ida
  • Hej,

    Vi har tyvärr inte fått någon prisuppgift från dem men vi återkommer gärna till dig så fort vi har fått informationsmaterial 😀 Mejla gärna till vår kundtjänst så hör vi av oss till dig!

    Hemfoder.se Kundtjänst
  • hej jag saknar också kattsanden det är den som jag har tyckt fungerat bäst!!

    sofia
  • Samma här, saknar denna kattsand. Har provat många olika kattsand, men tycker att Sjöbogården är bäst.
    Hoppas att man kan köpa den snarast!!!

    Caron
  • Kittys kattsand är den i särklass bästa kattsanden i sin prisklass. Finns väl bara på Ö&B. Bra om det funnes flera leverabtörer!!

    Bengt Bäck
  • Jag köper Kitty kattsand på ÖoB i Tranås och den är absolut likvärdig med dyra Everclean. Har haft katt i över 50 år och denna Kitty-sand är MYCKET bra och prisvärd.

    Mia Lindeli
  • Mia!

    Ja visst är Kitty kattsand bra. Köper produkten på Ö&B i Linköping. Tyvärr år det ofta problem med distributionen. Om problemet finns hos Ö&B eller Sjöbogården vet jag inte. Vad har Du för katt?

    MVH

    Bengt Bäck

  • Bengt, jag har en korthårig perser, alltså en exotic-pojke som heter Samis. Jag försökte testa med "kristallsanden" (som många rekommenderade) men Samis vägrade gå på lådan och jag fick återgå till Kittysanden, som bara är bäst.

    Mia Lindeli
  • Ja tack,ta gärna in den. Den är väldigt bra och jag saknar den med,då jag inte har någon ÖoB butik i närheten. När jag för en gångs skull lyckas ta mig dit så är den jämnt slutsåld. 🙁

    Jes
  • Hej,

    Tidigast i början på nästa år kan vi få in den, vi kan inte lova något men vi ska försöka att ta in den.

    Mvh

    Hemfoder.se Kundtjänst
  • Hej!
    Bra- Kitty kattsand är en utmärkt produkt som förtjänar att spridas!!
    Hoppas på info. om ni får in den.
    MVH
    Bengt

    Bengt Bäck
  • Jag tycker det är den bästa kattsanden och bra pris är det på den också ,och den kan verkligen mäta sej med Ever Clean som är alldeles för dyr. Jag brukar köpa Kitty champion på Ö&B men just nu är den slut

    Ann-Christine Melander
  • Hei 😀

    Ser at innleggene er gamle, men nå finnes Kitty kattesand å få hos Ö&B. Ihvertfall i Charlottenberg. Jeg prøvde den ved en tilfeldighet og ble kjempefornøyd!!! Genial både på lukt og absorbsjon . Dessuten så ser den mye mer delikat ut enn mange andre kattesand merker. Jeg kommer definitivt reise til Sverige kun for å kjøpe sanden 😀

    Wenche Sivertsen
  • Hej på dej ! Ja den sanden är toppen. Håller med dej fullständigt!

    Ann-Christine Melander
  • Ja högsta kvalitet ochman ser tydligt här i Linköping på Ö &B att försäljningen har Ökat

    Bengt Bäck
  • Ja man får nästan panik när det inte finns några kvar på ÖoB här i Värnamo 😃

    Ann-Christine Melander
  • Distributionen här i Linköping har blivit bättre. men fortfarande är den slut då och då, jag vet inte var problemet ligger. Är det hos Ö och B eller hos Sjöbogården ??

    Bengt Bäck
  • hej ni har lagt in små påsar i tex hundhygienen. år det meningen man ska blanda det i maten. är jättenöjd med era hundprodukter och priser

    sven hedlund
  • ni har lagt i små påsar i tandhygien,vad år den till.

    sven hedlund
  • Hej Sven,

    Vilka påsar tänker du på mer exakt?

    Kan du förse oss med en länk?

    Tusen tack!

    Mvh
    Hanna på Hemfoder

    Hanna
  • kan man inte få in kattmaten för 149kr på 159kr

    Jonna Ingelsten
  • jag menar sjöbogårdens sortiment
    både katt maten o kattsanden

    Jonna Ingelsten
  • hej jag har handlat på öob   det är mycket påsar som det inte är mat i det är när jag köper de stora lådorna hur kommer det dig hoppas på svar på min e adres
    siewert
  • Kittys kattsand har jag köpt men tyvärr många det inte finns doftkulor i en massa med lite i har klagat tidigare men ni skulle ha bach nr vilket ju inte finns på paketerna
    Irene Svensson