Royal Canin rabatt

Hej!
Fick tidigare ett mail med Royal Canin rabatt som skulle vara till slutet av Mars men nu när jag klickar på länken i mitt mail så finns inte sidan längre. Hur tänkte ni nu? Ersattes den av Hills-kampanjen eller? I sådana fall gillar jag det inte! Fixa gärna!

Helena

Kommentarer

  • Hej Helena,
    inget ska vara ersatt av något annat.
    Du får jättegärna vidarebefordra mailet du fått till kundtjanst@hemfoder.se så kan vi lättare kika på vad som står, står det mars så ska det självklart vara till mars, men vad vi vet nu så gick den kampanjen ut 20 februari.

    Återkom gärna till oss så snart som möjligt!

    Med vänliga hälsningar

    Hemfoder.se Kundtjänst