Problem att betala med både Visa och Mastercard

Hej, jag försökte beställa en order på lite över 1000 kr, men ni kunde inte få kontakt med bank. Jag hoppas att ordrarna inte levereras nu då, eftersom det gick såhär, vill inte stå till knäna i kattmat hemma... I mitt tycke var det oklara besked om huruvida beställningen annulleras.

Koppla själva tillbaka kritik till er betaltjänst Auriga, sådant här gör en orolig som konsument och man funderar om man utsätts för någon slags oseriös hantering, kontokortsbedrägeri eller dylikt. Det blir en barriär att ta sig över innan man vågar handla hos er igen, om man vågar alls?

//Marcus

Marcus Dahlfors

Kommentarer

  • Hej,

    Vi fick precis mejl från Auriga att det är problem hos EDB som hanterar transfereringen mellan Auriga och banken.

    Vi har kontaktat dig per e-post. Ingen av dina ordrar har gått igenom men du kan använda faktura så länge och vi står självklart för fakturaavgiften 😀

    Mvh / Kundtjänst

    Hemfoder.se Kundtjänst
  • Tack för extremt snabbt svar, förtroendet återställt! Har nu köpt via faktura istället!

    Bra jobbat!

    //Marcus

    Marcus Dahlfors
  • Jag har försökt beställa hem Purina kattmat 7,5 kg som jag tidigare köpt men lyckades nu ej på grund av att jag är lycklig nog att inte äga någon mobiltelefon och därför inte kunnat skriva in något mobilnummer.

    Sven Rågwall
  • Hej,

    Ledsen att det inte fungerar.
    Du får gärna skriva in 0707123456 istället så behandlar vi ditt mobilnummer manuellt.

    Kundtjänst
  • Detta ärende bör nog stängas, problemet uppstod ifjol! Våra katter har också flyttat (p.g.a. uppkommen allergi i familjen) sedan dess, så det är inte aktuellt för oss att handla kattmat längre.

    Tack för att ni tog ärendet på allvar, jag minns att jag blev ganska nervös när betaltjänsten inte fungerade och jag inte visste om den drog pengar eller inte, eller om jag hade gjort en beställning eller inte.

    Marcus Dahlfors