porto

När man beställer över 500 kronor kommer det upp ett meddelande om att man slipper portot. Sen trycker man in sin Groupon kod, som man har betalat för, rabatten dras av och portot får man betala för ändå. Det är INTE okey! Iså fall får man informera om detta så att man vet när man köper sin kod. Rabatten blir inte den utlovade, köpet är vilseledande.

Sylvia

Kommentarer

  • Hej Sylvia,

    Vi kikar på din order och återkommer till dig så fort som möjligt.

    Mvh / Marc

    Hemfoder.se Kundtjänst
  • Samma problem här. Mäktigt irriterande.

    Anette
  • Jag hade också tänkt att då beställer jag en kattsäck så går frakten av men inte..... tycker ni borde fixa till det eller ge tillbaka ett presentkort..... känns som sagt vilseledande......
    Mvh Emma Svensson

    Emma Svensson
  • Hej Anette och Emma,

    Mejla ert ordernummer till kundtjänst så hjälper vi er!

    Ha en fortsatt trevlig dag 😀

    Hemfoder.se Kundtjänst
  • har just skickat ett inlägg om fraktfritt, samma problem, BeställningsID #11367

    Agneta Edren
  • Jag har samma problem, det är inte åtgärdat...

    Martina
  • Jag får inge pengar tillbaka för. Men ALDRIG mer jag handlar där. Och jag kommer verkligen inte att rekommendera dom heller!! USEL service.
    Detta fick jag som svar!!

    Hej,

    Självklart vill vi inte att du ska uppfatta det som att du har blivit lurad. Du har ju fått 200 kr rabatt på produkterna, det är ju en bra deal!

    Vårt system känner automatiskt av hur mycket man handlar för och det är slutsumman som den går efter och den måste vara över 500 kr för att det ska bli fri frakt.

    De flesta av våra kunder handlar utan rabattkoder och det har varit svårt att få fram en lösning som ger fri frakt när inte slut summan är över 500 kr. Kontakta kundtjanst@hemfoder.se så kan vi titta närmare på din order.

    Anette