Leverans genomförd

Efter att den lokala zoo-butiken stängt igen blev jag tvungen att leta upp ett alternativ för att få hem "World´s best Cat Litter" och hittade denna sida. Gick snabbt att få hem kattsanden trots att jag beställde det precis innan nyår.
Priset var samma som i den nu stängda butiken som också hade hemleverans.

Kommer absolut handla härifrån fler gånger. Kattgodiset med ris och lamm uppskattades av min otroligt kräsna katt.

David

Kommentarer

  • Vad roligt det tackar vi för och du är självklart välkommen tillbaka!

    Hemfoder.se Kundtjänst