Kundbonus

Jag såg att man kunde få trogenkundrabatt. Dåundrar jag varför inte jag har erhållit denna,då jag har handlat många gånger av er.

Gunnel Åsberg Björk

Kommentarer

  • Hej,

    Om du har använt samma e-post vid varje beställning så finns dina poäng loggade i vårt system. Däremot har vi inte alltid haft bonuspoängen utan det lanserade under andra halvan av 2012. Dina inloggningsuppgifter finns längst ner i din orderbekräftelse som skickas ut via e-post till dig.

    Mvh

    Hemfoder.se Kundtjänst
  • Jag har använt samma e-postadress,men då jag loggade in för att se hur mycket jag hade fått stod det 0 kr skall man komma upp till något belopp innan det börjar?

    Gunnel Åsberg Björk
  • Hej,

    Du kan läsa mer om bonuspoängen här:
    http://www.hemfoder.se/bonuspoang/

    När jag kikar på ditt konto så står det att du har: 709 poäng.

    Mvh

    Hemfoder.se Kundtjänst