kaninfoder

Som kaninuppfödare i sthlm, och vi är faktiskt ganska många, så har vi ganska svårt attt få tag på ett bra prisvärt foder. Och för oss som har lite fler kaniner.Om det går åt 25 kg i veckan så är det få uppfödre som kan betala 700 kr för 10kg. Jag tror att flera uppfödare skulle uppskatta tex. svenska foder, edel eller mästers

Lotta

Kommentarer

  • Hej,

    Vi kan ta in Mästers kaninfoder. Vi borde kunna ha det någon gång i början/mitten av november. De har ju en förpackning som är 25 kg!

    Hemfoder.se Kundtjänst
  • Mästers är bra, det använder många uppfödare 😀 Dock är det som alltid en prisfråga... Vad skulle en 25-kilossäck kosta hos er? Vi handlar ju ofta ganska stora mängder och betalar i vanliga fall 170-200 kr/ säck. Men hemkörning är ju också ett sätt att hålla priset nere 😉
    Skulle det vara intressant med ett "uppfödarpris" emot tex. reklam i vår länstäckande klubbtidning? Eller kanske ni vill sponsra vårat prisbord på våra riksutställningar och då få reklam i vår tidning?
    Mvh Lotta KarlssonStyrelseledamot i Stockholms läns kaninavelsförening?

    Lotta
  • Hej,

    Ber att få återkomma med pris och eventuellt uppfödarepris efter att vi fått information från leverantören.

    Mvh

    Hemfoder.se Kundtjänst