Kan inte skicka min beställning

När jag försöker skicka beställning så händer det absolut ingenting och jag har provat trycka flera gånger.
Vågar inte stänga min webbläsare om min rabattkupong värde 400kr försvinner med beställningen när den gick genom när jag fyllde mina personuppgifter så nu undrar jag vad kan jag göra?
Har letat jätte länge foder till min hund men allting var nästan slutsåld och sen man hittar en påse så händer det här, tycker att när man gör sådana grupon erbjudanden ska ni vara väl utrustade av eran sortiment när ni vet att det kommer att komma många beställningar och ännu viktigare sak när ni har get en slutdatum för värdescheckar till den sista oktober så man vet inte äns kommer man hinna handla med de i tid och att man måste själv vara o kolla eran hemsida så got som varje dag om ni har fått varor in att man hinner innan allt är slut igen?!

Susanna Varis

Kommentarer

  • Hej Susanna,

    Du kommer hinna beställa innan erbjudandet går ut, det kommer nya produkter redan i nästa vecka och det fylls sedan på löpande. Skulle det gå så illa att du inte hinner beställa i tid så får vi helt enkelt reservera en vara till dig så att du inte går miste om något, men det tror jag inte kommer hända.

    Tyvärr har DIBS som vi och även många andra e-handelsbutiker använder sig av som kortbetalningspartner haft problem titt som tätt i veckan vilket kan ha gjort att du haft problem med din betalning.

    Om din rabattkod har försvunnit så kan du kontakta oss på kundtjanst@hemfoder.se eller telefon 08-6423300 (obs! på måndag svarar vi i telefon igen).

    Ha en fortsatt trevlig helg!

    Hemfoder.se Kundtjänst
  • Farför minn beställning tas inte emot?

    Leena Raukola
  • Har försökt beställa hundmat till allergisk hund ,skrivit mob.nr .men kommer inte fram.

    Leena Raukola