jag har telefon via internett med nummer 08 91 53 84

jag har ingen mobiltelefon

Lars Leander

Kommentarer

  • Hej,

    Vårt beställningsformulär vill gärna att du anger ditt mobilnummer men eftersom du inte har något så kan du ange 0700000000 och sedan under övrigt skriva ditt internettelefon nummer.

    Mvh

    Hemfoder.se Kundtjänst
  • jag har ingen mobiltelefon, måste jag ha det för att handla hos er. I så fall behöver Ni inte sända min order. Jag är gammal och klarar inte att skriva telefonnummren på den

    Lars Leander
  • jag vill inte handla hos Er. Ta bort min order.

    Lars Leander
  • jag vill inte handla hos Er på grund av era krav att man måste ha en mobiltelefon

    Lars Leander