Foder som merpris

Hej
På Boxer-SM sade SM-generalen att vinnarna i det olika grenarna skulle få mera foder (mycket foder) som pris för sina insatser. Nu har det gått en månad sedan dess och jag personligen har inte hört något om detta. Har mailat SM-generalen Eva Jacobsson men inte fått svar. (Jag och min hund vann lydnaden) Hälsn Brittmari Jalmbrger

Brittmari Jalmberger

Kommentarer

  • Hej,

    Jag tror faktiskt inte att Hemfoder har något med Boxer-SM att göra.
    Det är inget som vi kan se att vi har sponsrat på något sätt, är du säker på att det är Hemfoder som skulle ge priser för detta?

    Hemfoder.se Kundtjänst
  • Va konstigt. Jag trodde jag pratade med Royal Canin. Ursäkta

    Brittmari Jalmberger