En av de bästa hemsidorna!

Vi har handlat hos er väldigt länge och något som är super bra är .... ALLT! Ni har låga priser, stort utbud och SUPERSNABB leverans - vi är otroligt nöjda och kommer aldrig att sluta handla hos er!

Tusen, tusen tack för er hemsida!

  • En nöjd kattfamilj
Patricia Karlsson

Kommentarer

  • Super tack 😀 Alltid kul att få beröm! Vi ska göra allt vi kan för att fortsätta leverera en bra tjänst till er!

    Hemfoder.se Kundtjänst
  • En butik att räkna med!!

    Så trevliga i kundtjänst och billiga å snabba leveranser!

    Till alla oss kunder: Tänk på att det INTE är Hemfoders fel när inte leveranserna kommer fel eller inte kommer alls.....DET ÄR POSTENS FEL!!!!

    Så snälla allihop...skäll inte på Hemfoder för postens slarv!!!

    Susanne Hedberg