Ang frakt.

Jag köpte en Groupon värdecheck härom dagen.
Helt perfekt då vi väntar en kull valpar. Sviker min egna djuraffär för att "spara" pengar.
Handlar man över 500 kronor är det fri frakt. Hade redan bestämt mig för en 8,5 kg påse Royal Canin mini starter för 508 kr för det vet jag att jag måste ha.
Skiver in min värdecheck och BAM var god och betala frakt!!!! HAllå det är en värdecheck. Som jag betalar med. JAg handlade för över 500:- VAR är problemet. Tycker detta är heeeelt uruselt. Nä det var sista gången. Åter till min min vanliga djuraffär igen. Där jag får den perfekta servicen och aldrig blir lurad.

Anette

Kommentarer

  • Hej,

    Självklart vill vi inte att du ska uppfatta det som att du har blivit lurad. Du har ju fått 200 kr rabatt på produkterna, det är ju en bra deal!

    Vårt system känner automatiskt av hur mycket man handlar för och det är slutsumman som den går efter och den måste vara över 500 kr för att det ska bli fri frakt.

    De flesta av våra kunder handlar utan rabattkoder och det har varit svårt att få fram en lösning som ger fri frakt när inte slut summan är över 500 kr. Kontakta kundtjanst@hemfoder.se så kan vi titta närmare på din order.

    Mvh

    Hemfoder.se Kundtjänst
  • Jag har exakt samma fråga, som besvarades av kundtjänst på samma sätt. Jag fick inget erbjudande om att ni skulle titta på min order, trots att jag skrev att jag kände mig lurad. När jag sedan får mina kattsandslådor, i en så tunn kartong att ena lådan gått sönder och jag har kattsand överallt, så känner jag mig inte direkt mer nöjd. Jag säger som Anette ovan, er service är urusel och det är första och sista gången jag handlar hos er.

    Jessica
  • Hej Jessica,

    Vi ringer upp dig och ersätter dig då din produkt blev trasig i leveransen. Tanken är ju att allt ska vara helt när det kommer fram 😀

    Ha en fortsatt trevlig dag!

    Hemfoder.se Kundtjänst