ta in sennheiser

ni borde ha lurar från sennheiser

foo

Kommentarer

  • Ja det har vi tänkt göra på sikt. Är det någon/några speciella modeller från Sennheiser du tänker på och kan tipsa om?

    Headler
  • Hej! Det har vi definitivt haft i åtanke. Tyvärr har vi bara inte haft resurser att göra det initialt. Vi får se när, och om, det blir av. Närmsta två månaderna kommer det inte ske, dock.

    Har du tips på några specifika Sennheiser-lurar du tycker verkar bra eller gillar, så vore det uppskattat, så vi vet vilka som är efterlängtade när vi beställer av leverantören 😀

    Headler