Paypal för betalning

Tjena,
Skulle gärna vilja använda Paypal för betalning här på Headler. Ibland har man en del pengar slaskandes på sitt Paypal-konto och det vore trevligt att göra inköp hos er med dessa. Jag förbrukar ett par hörlurar per år. 😀

Daniel

Kommentarer

  • Superbra idé! T.o.m. så bra att vi just implementerat det.

    Så, nu är det fritt fram att betala med Paypal på Headler.se. Mycket nöje, och många köp, hoppas vi!

    Mvh Anton & Eric

    Headler
  • Perfekt! Order lagd!

    Daniel