Märk ut typ av handfree

Det är svårt att navigera bland lurarna om handsfree är ett av kriterierna. Som jag ser det kan lurar kan vara av fyra olika modeller

  • Bara vanliga lurar
  • Lurar med mic
  • Lurar med mic och en (1) knapp
  • Lurar med mic och full iPhone-styrning, dvs 3 knappar

Jag vill dels att det mycket tydligare ska märkas ut vilken typ av handsfree det är, men också möjlighet till att lista varor på just de kriterierna.

Visst är det så att ni i dagsläget inte har några hörlurar med full styrning, dvs där du t.ex. kan ändra volym och spår?

Emil Öberg

Kommentarer

  • Hej Emil! Det här är superbra feedback. Vi borde verkligen göra det lättare att se vilka som har mic, vilka som bara har remote och vilka som har byt låt/höja/sänka-knappar också. Det borde även stå tydligare på varje enskild produktsida.

    Precis som du säger har vi inga lurar med full styrning ännu. Vi jobbar på detta och förhoppningsvis får vi in lite sådana modeller någon gång efter nyår.

    Tack för väldigt värdefull feedback. Vi ska se vad vi kan göra för att göra navigeringen smartare och informationen tydligare!

    Mvh Anton,
    headler.se

    Headler