Ingen volymkontroll på Jays a-JAYS One+

Hej!
Har precis köpt och mottagit Jays a-JAYS One+. Är nöjd med lurarna, men blev lite besviken när jag såg att de saknade volymkontroll.

På sidan under "Teknisk information" står det att de har volymkontroll, men det stämmer ju alltså inte:
"In-ears modell med Mic/Remote/Volym/Pause-knappar"

http://www.headler.se/horlurar/jays/jays-a-jays...

Stina

Kommentarer

  • Hej! Vi har svarat på ditt supportmail. Tyvärr hade vi skrivit fel, helt och hållet vårt fel.

    Stort tack för att du hjälpte oss hitta detta!

    Headler