Headler, vad heter bolaget? AB? Enskild firma, orgnr??? osv

Är det inte det som "om oss"-sidan är till för... Vem är det jag handlar av? Av anton? Eller av företaget "headler.se"... Naej, förmodligen något annat bolag/företag men vilket? o framgår det?

Bengt

Kommentarer

  • Hej Tom,

    Headler är (vilket framgår rätt tydligt på bland annat "Om"-sidan) en joint venture mellan Eric Martinsson och Anton Johansson. För tillfället är själva verksamheten i Eric Martinsson bolag Grebban Design, http://allabolag.se/890629TSJD

    Mer information om Eric Martinsson kan du hitta på ericmartinsson.se, och om Anton Johansson på antonjohansson.com. Annars är du självklart även välkommen att höra av dig per mail (info@headler.se) eller per telefon, 0768 - 99 88 73.

    Mvh Anton, headler.se

    Headler
  • Just bristen på företagsuppgifer är något som också Ehandel.org reagerat på. (http://www.ehandel.org/butiker/se/headler/)

    Peter
  • Headler.se bedriver sin verksamhet sedan en tid tillbaka under Headler AB. org.nr: 556861-7319

    Headler