dr dre studio

Hallå, grattis till den fina sidan!

Tänkte bara tipsa om att om ni verkligen vill ses som en respektabel återförsäljare av lurar bör ni ta in dr.dre's studio-lurar på lager. Jag lånade dom av en vän under en tid och de är det absolut bästa om hänt mina öron. Dom lurarna var och är helt sinnessjukt bra.

axel

Kommentarer

  • Tjena Axel, tack så mycket!

    Beats by dr dre är riktigt bra hörlurar. Det håller vi med om. Vi ska definitivt försöka få in dem i vårt sortiment. När vi lyckas med det är svårt att sia i men de är med på priolistan över märken att ta in, var så säker!

    Tack för feedback!

    Headler
  • Som audiofilen jag är måste jag kommentera att medan Monsters Dr. Dre serie är bra, så är de absolut inte värda pengarna. Shure har lancerat ett par olika on-ear lurar som levererar nästan lika bra ljud, inte lika högt men definitivt bättre balanserat och mycket klarare... kika på de istället.

    Roy