Vilka inkomstkrav har Gnestahem?

För att vi ska kunna se att du klarar av att betala din hyra har vi som inkomstkrav att du ska ha hyran x 12 x 3 i årsinkomst efter skatt. Exempel: om din hyra är på 7 000 kronor ska du räkna 7000 x 12 x 3 = 252 000. Då behöver du ha en årsinkomst efter skatt på 252 000 kronor.
Kundservice

Kommentarer

  • Kan detta stämma ?? Finns väl inte många "arbetare" som har netto 21000:- i månaden För att inte tala om pensionärer ???
    Leif Ågren
  • Hej  Leif. Gällande din fråga om inkomst så är svaret: Jo det finns. Du är välkommen att höra av dig till oss på Kundtjänst och boka en tid så har vi möjlighet att förklara närmare för dig om du önskar? Vi kan under mötet gå igenom de olika fastigheterna och områden du ser som intressanta samt hur inkomstkravet ser ut för just det område som du kan tänkas vara intresserad av. Välkommen att boka en tid med någon av oss.
    Linda Gnestahem Kundtjänst